Chiptuning files.

Alle tuning files worden uitvoerig getest op een geavanceerde 4x4 dyno testbank. Hierdoor zijn wij in staat om hoogwaardige kwaliteit tuning files voor u te ontwikkelen. Onze tuning files vormen de ideale combinatie van meer vermogen en zuiniger brandstofverbruik.

Chiptuning software ontwikkeling.

Rturbo-tech garandeert u dat zij in de wereld tot een selecte groep behoort die in staat is zelf chiptuning software te ontwikkelen. Hierdoor bent u verzekerd van het meest optimale eindresultaat voor uw voertuig. De programmeurs van Rturbo-tech zijn hoog opgeleid en maken gebruik van een 4x4 dyno vermogenstestbank om de software van het motormanagement (ECU) tot in de perfectie te verfijnen. Rturbo-tech haalt elke keer op een verantwoorde wijze de best mogelijke prestaties uit benzine-, hybride- en dieselvoertuigen.

Chiptuning software, de modificaties.

Elke auto is vanuit de fabriek standaard uitgerust met een motormanagement (ECU) met aansturingssoftware. Deze aansturingssoftware is in de meeste gevallen binnen de maximale belasting van de motor ± 70%, dus hebben wij nog 30% om te finetunen. Rturbo-tech maakt gebruik van deze marge door de parameters van software optimaal op elkaar af te stemmen, oftewel te optimaliseren. Deze betere afstemming resulteert onder andere in meer vermogen en koppel. Bij motoren met turbo of een andere laaddrukverhoging levert dit een verbetering van 20% tot 40%. Bij motoren zonder turbo levert een motormanagement optimalisatie een vermogenswinst van ongeveer 10%. Een ander groot voordeel is dat de motor na optimalisatie een stuk levendiger wordt en sneller op het gaspedaal reageert.

Chiptuning software, aansturingsmappen.

Tijdens de modificatie van de chiptuning software, past Rturbo-tech onder andere de onderstaande mappen aan:

  • Brandstof injectie,
  • Koppel begrenzers,
  • Laaddruk turbo,
  • Brandstof / lucht verhouding,
  • Brandstofdruk,
  • Driverswish,
  • Software varianten vanuit de fabriek.

Autofabrikanten ontwikkelen auto's met verschillende softwarevarianten die zijn geschreven binnen de belasting van de motor ± 70%, omdat de motor onder zeer wisselende omstandigheden moet kunnen presteren. Door deze ruime afstelling heeft de autofabrikant de mogelijkheid om versies met verschillende vermogens te verkopen. Elke auto die de fabriek verlaat, heeft een ruim afgestelde tuningmarge over die Rturbo-tech gebruikt zonder dat het ten koste gaat van de levensduur van de motor.

Veilige, geteste software.

Al onze software die wij leveren is uitvoerig getest op een 4x4 dyno vermogensbank, alleen zo kunnen wij garant staan voor onze geleverde software.

Waarom Rtubro-tech fileservice?

  • Op maat gemaakte files van zeer hoge kwaliteit en altijd veilig getest op een 4x4 Dyno testbank.
  • Tuningfiles getest op superieure prestaties.
  • Speciale verzoeken zijn altijd welkom en zijn bijna altijd mogelijk.
  • 95% van de files zijn uitvoerig getest op een 4x4 Dyno testbank.
  • Toegankelijke klantenservice en live technisch support.
  • Geen standaard fileserver portaal maar altijd persoonlijk contact mogelijk.
  • Rturbo-tech ondersteunt alle tools en checksums die op de markt zijn.
  • Voordelige prijzen en voordelen voor dealers.
  • Stage 1, stage 2, Dtc, Vmax en DPF programmeerbaar in de file.
  • Profesionele programmeurs uit Nederland en Belgie met meer dan 12 jaar ervaring in software ontwikkeling en chiptuning.